dimarts, 6 d’octubre del 2009

Revista Educativa "Portes Obertes" Pt.III Conclusió

Per què hem triat aquesta revista? Què és el que ens ha fet decantar-nos finalment per “Portes Obertes” en lloc d’un altre? Per què creiem que us pot interessar a vosaltres? En què ens pot ajudar i per què creiem que ens serà úitil en un futur no molt llunyà?

Hi ha varies raons a considerar:

· Per començar, aquesta revista, dirigida a orientadors i educadors, tracta un ampli ventall de temes des del punt de vista del professor. Ens pot ajudar a orientar als alumnes, ja sigui informant de les noves mesures preses pel ministeri d’educació com l’aplicació de Bolonya a les universitats o la nova selectivitat.

· A més a més, en altres seccions de la revista podem veure entrevistes, o reportatges a escriptors i a altres mestres i professors.

· Finalment la secció que ens ha semblat més important, parla únicament de les noves tecnologies a aplicades a les aules i com complementar les classes amb alguns recursos com el cinema. Però no només el cine com a una tecnologia aplicable a l'aula també hi ha un article que parla de videojocs. Alguns a l’escola ja vam tenir el privilegi de jugar i aprendre amb un joc com el clic.

En definitiva, el que ens ha fet escollir aquesta revista, és que té una secció fixa dedicada a les noves tecnologies i com que cada vegada tenen més protagonisme a les aules, pensem que l’aplicació d’aquestes , ja sigui ordinadors, cinema, pissarra electrònica…no hauria de ser cap obstacle. En cas de que ho fos aquesta revista ens pot ajudar a aclarir dubtes o donar idees.

Tots nosaltres ens hem adonat a Gestió de la informació i TIC que tot i tenir un coneixement elemental de les noves tecnologies encara no les dominem prou com per aplicar-les amb èxit a l'aula. Per això creiem que aquesta revista ens pot donar un cop de mà ara i quan siguem mestres.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada